Kalendář akcí

22. Únor
  • Plavání - starší děti (SD) - dolní patro

    Pro děti z Jahůdek a Oříšků. vede p.uč. Kaderková. Voda je prima. :-)

  • 15:00 - 15:45 Skupiny (Oříšci, Jahůdky)

    Ve třídě u Jahůdek. Vede: p. uč. Kaderková (pro děti z Jahůdek a Oříšků)


    Co nás čeká ?skolacek maly 105

    Často se rodiče obávají vstupu svého dítěte do 1. třídy. Z mnoha důvodů.

    Zdá se, že jejich dítě je ještě málo připravené pro náročnou školní práci, neprojevuje velký zájem o kreslení a ze všeho nejraději by si „jenom“ hrálo.

    Po získání certifikátu z odborného školení učitelek na Pedagogicko - psychologické poradně Brno, Kohoutova ulice, Vám nabízíme také letos osvědčený program rozvoje předškolních dětí „Stimulačně edukativní skupiny“ (dále jen Skupiny), který je akreditován Ministerstvem školství ČR.

    K tomu, aby se dítě naučilo správně a bez problémů číst, psát a počítat je zapotřebí souhry celé řady funkcí, které se rozdělují do několika oblastí:

    • jemná motorika, grafomotorika
    • řeč, myšlení
    • sluchové vnímání (sluchová diferenciace, paměť, analýza, syntéza, vnímání, reprodukce rytmu a melodie řeči)
    • zrakové vnímání (zraková diferenciace, analýza, syntéza, paměť)
    • prostorová, pravolevá orientace, orientace v čase
    • početní představy

    Jednotlivé funkce se vzájemně ovlivňují, rozvoj jedné oblasti často podmiňuje rozvoj oblastí dalších.

    Program Skupin je rozvržen do 10 lekcí. Každá lekce má svou strukturu, jednotlivé činnosti se střídají a navazují na sebe - doba trvání přibližně 40 minut.

    Podmínkou je, že s dítětem je vždy přítomen jeden z rodičů(bez sourozenců). Rodiče jsou v každé lekci seznámeni s cílem a významem prováděné činnosti. Získávají náměty pro práci, praktické ukázky toho, co a jak s dítětem dělat i doma, jak rozvíjet potřebné schopnosti. Deset lekcí ve Skupině by bylo pro rozvoj schopností dítěte nedostatečné. Podpoříme tak vzájemnou spolupráci v přípravě dětí nejen na vstup do ZŠ. Certifikát pro práci ve Skupinách mají všechny učitelky naší MŠ.

    Na společnou práci se těší Vaše MŠ.

    Další termíny: 4.2., 11.2., 18.2., 22.2., 7.3., 17.3., 21.3., 31.3., 4.4.

23. Únor
  • Flétna

    Úkoly z minulé flétničky... Hrajeme písničku Byla jedna babka - noty Honzík a Adélka. Cvičte pilně :) !

    Úkoly z 23.2.:

    Doma si vykreslíme obrázek k nové písničce Čáp - vybereme barvičku a vymalujeme čepici i čápovi. Dbáme na správné držení flétničky LEVOU rukou nahoře a PRAVOU dole. Sejdeme se po jarních prázdninách 8.3.2016.

24. Únor
  • Logopedie

  • 15:00 - 15:45 Skupiny (Borůvky, Jablíčka)

    Ve třídě u Jablíček. Vede: p. uč. Trmačová


    hrou jsem zvládli:

    • Rozcvičovací listy č. 4, 5, 16
    • Kreslení před psaním - domácí úkol č. 25, 26, 27
    • Vyvození hlásky T a L
    • Hra Co se na mamince změnilo?
    • Hra Kuželky
    • Určování,pojmy - kde je vpravo, vlevo, nahoře, dole
    • Vytleskávání slov - počítání slabik
    • Skupiny slov - slova nadřazená a podřazená -ze skupiny 4 slov vybrat,jedno,které tam nepatří, např.
    • Nadřazená skupina lesní zvířata - podřazená slova liška, zajíc,jezevec, slepice-slepice do této skupiny nepatří.

    Tak zase v pondělí!


    Co nás čeká ?skolacek maly 105

    Často se rodiče obávají vstupu svého dítěte do 1. třídy. Z mnoha důvodů.

    Zdá se, že jejich dítě je ještě málo připravené pro náročnou školní práci, neprojevuje velký zájem o kreslení a ze všeho nejraději by si „jenom“ hrálo.

    Po získání certifikátu z odborného školení učitelek na Pedagogicko - psychologické poradně Brno, Kohoutova ulice, Vám nabízíme také letos osvědčený program rozvoje předškolních dětí „Stimulačně edukativní skupiny“ (dále jen Skupiny), který je akreditován Ministerstvem školství ČR.

    K tomu, aby se dítě naučilo správně a bez problémů číst, psát a počítat je zapotřebí souhry celé řady funkcí, které se rozdělují do několika oblastí:

    • jemná motorika, grafomotorika
    • řeč, myšlení
    • sluchové vnímání (sluchová diferenciace, paměť, analýza, syntéza, vnímání, reprodukce rytmu a melodie řeči)
    • zrakové vnímání (zraková diferenciace, analýza, syntéza, paměť)
    • prostorová, pravolevá orientace, orientace v čase
    • početní představy

    Jednotlivé funkce se vzájemně ovlivňují, rozvoj jedné oblasti často podmiňuje rozvoj oblastí dalších.

    Program Skupin je rozvržen do 10 lekcí. Každá lekce má svou strukturu, jednotlivé činnosti se střídají a navazují na sebe - doba trvání přibližně 40 minut.

    Podmínkou je, že s dítětem je vždy přítomen jeden z rodičů(bez sourozenců). Rodiče jsou v každé lekci seznámeni s cílem a významem prováděné činnosti. Získávají náměty pro práci, praktické ukázky toho, co a jak s dítětem dělat i doma, jak rozvíjet potřebné schopnosti. Deset lekcí ve Skupině by bylo pro rozvoj schopností dítěte nedostatečné. Podpoříme tak vzájemnou spolupráci v přípravě dětí nejen na vstup do ZŠ. Certifikát pro práci ve Skupinách mají všechny učitelky naší MŠ.

    Na společnou práci se těší Vaše MŠ.

25. Únor
  • Náhradní den pro setkání s včelaři v MŠ

    V náhradním termínu (původní se pro nemoc neuskutečnil) se přiblížíme světu včel a včelařů. Všimli jste si, že už se včelky v lednu za oteplení proletěly?

Joomla Template by Joomla51.com